Абмеркавалі пытанні ацэнкі паспяховасці

У Акадэміі МУС 11 красавіка адбылося чарговае пасяджэнне навукова-метадычнага савета, па вынiках мерапрыемства выпрацаваны шэраг канструктыўных рашэнняў.

У ходзе пасяджэння абмяркоўваліся пытанні рэалізацыі рэйтынгавай сістэмы ацэнкі паспяховасці па вучэбнай дысцыпліне, план працы з навучэнцамі, якія маюць высокі інтэлектуальны і навуковы патэнцыял, а таксама шэраг пытанняў, якія тычацца экспертызы аўтарскіх арыгіналаў, электронных вучэбна-метадычных комплексаў, зацвярджэння рашэння секцый навукова-метадычнай рады, адабрэння і рэкамендацыі да сцвярджэнні вучэбна-праграмнай дакументацыі адукацыйных праграм павышэння кваліфікацыі і спецыяльнасцяў перападрыхтоўкі. З інфармацыяй на названыя тэмы выступалі кіраўнікі вучэбна-метадычнага аддзела Акадэміі МУС, у якасці садакладчыка па асноўных пытаннях парадку - начальнікі факультэтаў Акадэміі МУС.

Навукова-метадычным саветам выпрацаваны шэраг канструктыўных рашэнняў па ўдасканаленні функцыянавання рэйтынгавай сістэмы ацэнкі паспяховасці па вучэбнай дысцыпліне, якія тычацца ўліку нездавальняючых адзнак, атрыманых курсантамі па выніках бягучага кантролю ведаў, своечасовага інфармавання курсантаў аб правядзенні індывідуальных кансультацый выкладчыкамі Акадэміі МУС, а таксама кантролю за іх правядзеннем.

Старшыня навукова-метадычнага савета, першы намеснік начальніка Акадэміі МУС палкоўнік міліцыі Аляксей Башан акцэнтаваў увагу прысутных на важнасці і значнасці асабістых кантактаў курсанта і выкладчыка ў ходзе індывідуальных кансультацый.

Разгляд пытання аб плане працы з навучэнцамі, якія маюць высокі інтэлектуальны і навуковы патэнцыял, выклікала ажыўленае абмеркаванне ў прысутных, што сведчыла аб шчырай зацікаўленасці удзельнікаў пасяджэння ў аптымізацыі дадзенага кірунку дзейнасці Акадэміі МУС.


Кацярына Лексіна,
вучэбна-метадычнае ўпраўленне.
Фота з архіву Акадэміі МУС

Навiны