Змена адукацыйнай парадыгмы: Класіка vs Сучаснасць

Кіраўніцтва ВНУ прыняло ўдзел у міжнароднай відэаканферэнцыі «Арганізацыя адукацыйнай дзейнасці ВНУ МУС Расіі і МУС Рэспублікі Беларусь».

Арганізацыя адукацыйнага працэсу з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій у сучасных рэаліях стала надзённай праблемай пры рэалізацыі адукацыйных праграм падрыхтоўкі супрацоўнікаў праваахоўных органаў для абедзвюх дзяржаў.

Ад расійскага боку ў абмеркаванні заяўленай тэмы прынялі ўдзел прадстаўнікі Омскай акадэміі МУС Расіі. Беларусь прадстаўлялі першы намеснік начальніка Акадэміі МУС палкоўнік міліцыі Аляксей Башан ( «Рэйтынгавая ацэнка прафесійнай дзейнасці прафесарска-выкладчыцкага складу: праблемы эфектыўнасці і мэтазгоднасці») і начальнік вучэбна-метадычнага ўпраўлення палкоўнік міліцыі Алена Катэнка ( «Электронная інфармацыйна-адукацыйнае асяроддзе ва УА« Акадэмія МУС рэспублікі Беларусь »: вопыт і перспектывыразвіцця»).

Так, кіраўнік вучэбна-метадычнага кіравання ў сваім выступе вызначыла асноўныя напрамкі, якія патрабуюць далейшага ўдасканалення, а таксама падзялілася вопытам змястоўнага напаўнення і працэсу рэалізацыі адукацыйнага працэсу ў беларускай ВНУ з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій.

У сваю чаргу, Аляксей Башан адзначыў, што новы фармат атрымання адукацыі дазваляе распрацоўваць новыя адукацыйныя прадукты, якія адпавядаюць сучасным тэхналогіях і патрэб. Дадзены кірунак адкрывае вялікія рэзэрвы для далейшага плённага супрацоўніцтва Омскай акадэміі МУС Расіі і Акадэміі МУС.

 

Разам з тым прадстаўнікі ўстаноў адукацыі апынуліся аднадушныя ў тым, што змена адукацыйнай парадыгмы не заменіць жывых зносін выкладчыка і навучэнца.

У час форуму абмеркавалі асаблівасці рэалізацыі адукацыйных праграм з выкарыстаннем дыстанцыйных тэхналогій, што дазволіла ўдзельнікам высветліць крытычныя моманты і разам знайсці найбольш эфектыўныя спосабы рашэння, падзяліцца вопытам.


 

ГІОС Акадэміі МУС па матэрыялах вучэбна-метадычнага ўпраўлення 

Навiны